Social Icons

Sunday 1 February 2015

Tarikan Rezeki

Tarikan Rezeki

Assalamualaikum dan salam sejahtera..hari ini 1/2/2015 merupakan pembuka tarikh pertama bulan februari yang baik untuk saya,kenapa saya kata begitu?


sebab pada tarikh nilah merupakan kali yang ketiga saya menyertai seminar potensi diri yang dikendalikan oleh Dr Azizan Osman.Rasa sangat teruja kerana buat pertama kali juga saya pergi menyertai seorang diri.
o
0
Nak tahu perasaan saya selepas menyertai seminar ini?
#
#
Jawapannya mesti la best sebab dalam program inilah saya mula sedar yang saya sepatutnya:
 perlu berubah untuk mencapai segala matlamat dan impian saya yang tersimpan semat didalam hati selama ini.
@
@
@

Come On!!!jangan tunggu lagi we need to change our life start from now..Tarik Rezeki anda sekarang!!  http://www.formularezeki.com/hop.php?ref=siti



Bayangkan kalo seminar yang percuma ni pun saya dah rasa teruja,bersemangat dan lebih positif apatah lagi kalo saya pergi imkk kan?mesti berubah 360 punyalah!





GOD JOB CT,you can do this!yeaahh!!

o p/s:  Bila kita setkan bahawa hari ini hari yang bagus yang baik yang terbaik untuk      kita,Tahukah bahawa kalian telah mula menarik rezeki datang kepada kalian.

o p/s: Paling penting jangan lupa untuk buat solat sunat setiap hari tak kisahlah solat apapun sebab Dr Azizan kata kalo kita nak ALLAH bagi apa yang kita suka kita kena buat dulu apa yang kita suka okey ke okey??


Tengok gambar Abah dan Mak serta Adik-adik lagi la nak berubah jadi kaya dan berjaya!yeeahh..


Anda tahu?kebahagiaan yang kita miliki hari ini,perasaan seronok,perasaan menjadi positif,rasa

bersyukur,perasaan kasih sayang sesama manusia,Menjaga perhubungan dengan Maha Pencipta 

merupakan antara daya penarik rezeki yang sangat hebat jika anda menghayatinya dengan sepenuh jiwa 

dan perasaan kalau anda  BETUL-BETUL lakukan!!


Sekian sahaja...Terima Kasih kerana membaca entri saya...Jom add 










No comments:

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Harapan

Banyak harapan yang saya letakkan dalam senarai pencapaian hidup saya.Harapan itu bukan angan-angan di alam khayalan,saya mesti jadikan itu KENYATAAN!

Potensi

Kita yang membentuk diri kita melalui potensi yang ada dalam diri.Jangan tunggu lagi!.Berubahlah sekarang.Donut takkan jadi kuih apam!

Rakan Niaga

Disediakan oleh Gagasan Niaga Enterprise. Dapatkan Blog anda yang cun dan profesional serta mesra seo pada harga yang sukar dipercayai di Adzrieja
 
Blogger Templates